en månad..

klockan är 15.40 och jag har fortfarande inte kollat på provet, detta är inte bra.
men jag ska ta tag i det när jag kommer till Pierre igen! för han ska ändå kolla på
fotboll och det tycker jag är tråkigt så då kan jag passa på att plugga lite.

Jag blev tillsammans med Pierre den 31 mars 2007 och det är snart två årsen.
jag trivs jätte bra med honom och vi kan hitta på massor av saker tillsammans!
han finns där när jag behöver glädje och tröst, han är unik. jag älskar honom :)
kärleken är fin om man tar väl hand om den och jag tar hand om min pojke så
mycket jag kan. även fast jag kan vara en satmara ibland, men han står ut ;)

vet ni? mina läppar håller på att bli bra igen! Jag behöver inte ta lepsyl så ofta längre.
och det är jätte skönt för jag hatar när mina läppar är torra.. det gör så ont!



idag var det en månadesen mina vänner krockade. Jag är så glad att Frida och Nille klarade
sig så bra! det är en lättad. Och att både Micke och Carro är på sin bättringsväg! det värmer
så skönt i mitt hjärta. Jag tänker på Caroline hela tiden, hon är en så stor del av mig. Vill att
hon ska vakna nu men samtidigt vill jag att hon ska få vila ut sig och må bra när hon vaknar!
hon är så stark och ger sina söta framsteg. En månad.. Det är jobbigt utan carro, jätte hårt.
Men jag vet hur hårt hon kämpar och jag vet hur stark hon är! jag tror på henne.
Och Micke som alltid är glad och dansar och går ner i spagat och allt, haha! med honom har
jag skrattat som bara den och haft jätte kul. Tur att ni har varandra där och ni kan ha det mysigt
tillsammans, ni är ju starka, vi vet det. Alla tankar går till er, allihopa. fortsätt vara starka!
caroline, jag behöver dig jätte mycket. Micke, jag vill fortsätta skratta med dig.
Frida, jag älskar dig hårt! Nille, jag är fortfarande din motor :)
ni klarar detta <3

Kommentarer
Postat av: Alina

taack söt! hehe nej det vet jag tyvärr inte^^

2009-01-11 @ 17:38:20
URL: http://emmiealina.blogg.se/
Postat av: Sweet life style

va kul att ni varit tms så länge!

2009-01-11 @ 18:32:45
URL: http://sweetlifestyle.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0