gympan

jag är inne på Raggningsreplik.se! HAHA, åt vissa sitter jag och skrattar i minuter.
dem är så klockrena och så roliga, inget man använder i verkligheten men kul
att läsa ändå! tänk på dem stackarna som tar sidan seriöst.. herregud.
men jag skrattar och skrattar.

Skulle egentligen jobbat idag. Eftersom gympan börjar idag igen men jag har
jätte ont i huvudet och texten hoppar till ibland när jag skriver. Tror jag får börja
använda mina läsglasögon lite oftare, så nu åkte dom på! sitter här och ser
riktigt smart ut.. Men vet inte var jag har lagt mitt andra par, så ska leta efter
dom sen. får alltid sån panik när man inte hittar det man söker.
Tillbaka till gympan, jag tränar tjejer mellan 11-13 år TROR jag.
Dem är duktiga och jag önskar att vore lika vig som en del av dem.
Vi har haft jullov även på gympan men idag drar den igång igen och jag känner
inte för att gå dit när jag mår såhär.. så har ringt till syster och sagt att jag
inte kommer dit idag. och det var lugnt som tur var! lite synd att jag inte kan
vara där första gången, men kommer nästa gång :)

Jag har glömt min väska hemma hos Pierre igår, så måste dit idag och hämta
min väska där jag har mina handelsböcker i. För jag måste plugga som en galning
ikväll så jag förstår det. för det gör jag inte riktigt nu! men det fixar sig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0