Helgen

Ett bra tag sen jag skrev nu känner jag. men inte haft så mycket tid och när jag har haft tid har jag inte varit vid någon dator. Men jag tänkte skriva lite om helgen, vad jag har gjort och sånt..

I fredags så åkte jag, Mikaela och Maria till Caroline efter vi hade slutat skolan. Vi satt inne hos henne i några timmar och det var mycket känslomässigt.. Ena sekunden ville jag skrika av sorg och andra hoppa av glädje! Du är jätte stark gumman och du är tuff som tusan! Jag saknar dig jätte mycket snäckis, jag kommer snart till dig igen.
Vi gick även ner till micke och va hos honom ett tag och då gäspade han jätte gulligt, det var skönt att se!
Pratade med hans mamma ett tag också. Fortsätt kämpa micke, du är stark som bara den biffen :)

jag kom hem med tåget klockan åtta och då gick jag och pierre hem till mig. Vi åt tacos och kollade på let's dance och blondinbella åkte ju ut. Hade gärna haft kvar henne i tävlingen längre för hon var rolig att kolla på men jag har min favorit där och det är laila bagge ;) hon är jätte duktig och snygg!
Efter let's dance startade vi filmen "Changeling". Filmen var bra men rätt så invecklad. Man fick hänga med i den hela tiden annars fattade man inte och eftersom jag var trött så fattade jag inte allt. men den var bra ändå! fast lång, jag gillar inte att sitta still för länge då blir det tråkigt och jag blir trött.

På lördagen alltså igår så låg jag och pierre och drog oss i sängen till halv tolv sen åt vi frukost och gick ut med chickovovven. Sen kollade ännu en film, denna gången "another cindarella story". Den var också bra fast lite barnslig ;p
men jag gillar sånna filmer! Dem är roliga och inte så långa, oftast.

Vid halv tre tiden skjusade pappa mig hem till emmie för hon skulle fixa mitt hår och tänkte låna en tunika av henne till kvällen. Så kom jag dit och vi bara babbla på och tiden sprang iväg!  vi kom på lite sent varför jag kom så det blev bara att hon plattade håret på mig och jag slängde ner en tunika och ett skärp i väskan som jag inte behövt låna igentligen för jag bytade aldrig kläder igen.  Klockan 15.42 tog jag tåget till åstorp för jag skulle hem till Sandra. mikaela och maria hoppade på i klippan sen åkte vi till åstorp! Sandra mötte oss vid lidl sen gick vi hem till henne och laga mat, yakitana(?) tror jag det hette! MYCKET GOTT. Efter det så spelade vi wii som tusan! bowling och boxning blev det. Så nu har jag jätte mycket träningsverk i armarna för jag veva som en galning!
Klockan 19.20 tog vi tåget till helsingborg för vi hade tänkt ha mysigt och kolla på bio. När vi kom dit så var där bara tre platser kvar på bröllopsduellen som filmen hette. OCH VI VAR FYRA! grym irriterande.. Men vi deppa inte för det. Vi gick till donken och satt där ett tag. roade oss på dem flesta sätten :) Men jag saknade caroline jätte mycket, inget är det samma utan hon.. Det är så! Inte samma stämning på något vis. åååååh, bli bra nu gumman!
vi tog tåget hem från helsingborg 23.36 och när vi kom till perstorp mötte älskling mig på stationen sen gick vi hem till honom. Vi tog det lugnt och snackade lite vid tv;n sen ringde josse och fråga om vi ville följa med till togge och hämta sickan. Så det gjorde vi! Vi kom hem igen vid två tiden och då somnade bums. Jag var så himla trött!
Men det blev en lyckad lördag och det tackar jag för!

Idag vaknade jag hemma hos pierre vid halv tolv, då gick vi upp och satte oss och kollade på tv.  Tina frågade om pierre ville köra till åstorp och handla med henne och det gjorde vi. När vi skulle köra till Perstorp igen så ringde syrran och fråga om jag ville med till väla. och det tackar man inte nej till! Jag älskar väla, iallafall när man har pengar.
Så pierre släppte av mig vid forsmöllan och där väntade pappa, josse och sickan på mig.
Vi åkte till väla och ikea och jag köpte en tunika från gina. mycket söt och enkel! kommer in en bild på den sen tror jag.
Kom hem från väla vid fem tiden och då hämtade vi pierre sen tog jag och han det lugnt fram tills halv åtta. Då blev det fart på oss! Hade lovat mamma, pappa, josse och sickan att göra maten. Jag gjorde YAKITANA! sandra du måste vara stolt över mig ;) jag tyckte det var så himla gott så jag gjorde det idag. Och alla som åt det gilla det också! så det var ju bra det. Så nu är jag jätte mätt så jag har ont i magen, åt nog för mycket.
Pierre försökte hjälpa mig med matten och då blev jag arg för jag inte förstod men en liten bit på vägen. Kan lite mer nu iallafall! så nu blir det inte lika jobbigt att plugga imorgon.

Imorgon är det måndag igen, skola igen. Efter skolan ska jag fylla i min tatuering! Kommer göra väldigt ont så mm..
men den blir ju finare trotts allt så det ska göras även fast jag är en fegis. Så imorgon missar jag nog jobbet på gympan men jag kanske hinner fast jag tror inte det.











Kommentarer
Postat av: myrann

http://myrann.blogg.se/2009/january/myrann-ar-irriterad-idag.html#comment

2009-01-26 @ 14:34:31
URL: http://myrann.blogg.se/
Postat av: josse

Lät som en trevlig helg:) fin blogg! :)

2009-01-26 @ 15:39:47
URL: http://josefineryden.blogg.se/
Postat av: Mikaela

du är bäst, :)

2009-01-26 @ 17:53:41
URL: http://mikaelapatricia.blogg.se/
Postat av: josse

Haha, okej.. vart bor du?

2009-01-26 @ 19:51:30
URL: http://josefineryden.blogg.seen.blogg.se/
Postat av: jen

vad duktig du är på att skriva, typ aslånga inlägg varje gång ;-) jag har så dålig fantasi ! ahah !

2009-01-27 @ 13:05:59
URL: http://metrobloggen.se/jennnifer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0