lördag och söndag

Igår blev det party! André skjusade mig, baby och Roni till togge ute i skogen kändes det som! och när vi körde dit så lös hela himlen upp och blev ljusblå. jag tänkte : vafan var det? sen säger pierre att han såg en boll liknade sak med eldsvans efter sig. Vi blev faktiskt rädda, ingen visste vad det var eller något.. Sen tänkte jag inte mer på det men när jag pratade med mamma så berättade hon att det var en metior. Ganska läskigt faktiskt!
Men iallafall, tillbaka till party. Vi kom till togge och där var så hög musik så man inte kunde prata normalt så vi fick skrika till varandra men det fick väl funka. Där var rätt mycket folk men inte så många jag visste vilka som var men jag lyckades ha trevligt ändå! André kom och hämtade oss vid elva tiden och när vi kom tillbaka till perstorp så gick jag och baby hem till timmie där vi satt och drack och hade det kul. även fast det pep i mina öron för det höga ljudet hos togge..

vet inte riktigt vad klockan var när vi kom hem till Pierre igen. Men jag var ruskigt trött och irriterade mig på allt som kom i min väg! Så jag somna inte på ett tag men när jag väl somna så sov jag djupt tror jag. För jag vakna inte av sms som jag brukar göra annars.

Mamma och pappa hämtade mig vid elva tiden för vi skulle till väla men jag hittade ingenting där. Lite besviken faktiskt, kändes som inga affärer hade fått in något nytt ännu. fortfarande mellandagsrea som gällde.. så det blev inget nytt i garderoben, tyvärr.

Åkte hem till Pierre igen efter väla, tog det bara lugnt och åt chips. men ska försöka bli lite nyttigare nu!
Kollade på massor av tv-pogram och hade det mysigt.

När jag kom hem så satt jag i inpackning i mitt torra hår och satt mig vid datorn i en kvart när jag hade inpackningen i håret. sen tvättade jag av det och ny känns det lite bättre i mitt hår som tur är. Vill verkligen inte ha slitet hår, usch!



Kommentarer
Postat av: danskpolse

coola bajstollarna :) thihi

2009-02-02 @ 13:45:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0