Måndag

Skolan gick väldigt snabbt idag, inte en aning varför men men.. Jag visade min datakunskapslärare vad jag hade gjort i powerpoint och hon sa att jag var mycket duktig så få hoppas på ett VG iallafall! Jag skulle göra en presentation av mig själv som jag skulle visa för henne och den blev ju rätt kort och rolig. Skrev lite om mina vänner, min familj och sånt bara.

Efter skolan gick jag och Mikaela hem till pekke för att fylla i våra tatueringar. Jag fick börja igen och han fyllde i hela så nu är den ännu finare! Det gjorde inte så ont faktiskt eftersom alla säger att det gör ondare att fylla i så hade jag förväntat mig att det gjorde mycket mycket mer ont men inte det inte! Det kändes ju men det var ju inte pain in the ass ;p

jag fick skjus av André hem från Klippan så jag slapp gå från stationen. Har upptäckt mig själv på att jag är sjukt lat! Men det är gött att leva annars kan det kvitta. eller vad man nu säger..
Ikväll ska jag hem till älskling, tror jag ska sova där också eftersom vi börjar samtidigt imorgon. Men Pierre har så jätte dåligt morgonhumör så det är inte klokt, han blir sur för minsta lilla så det gäller att hålla tyst och bara säga det viktiga på morgonen annars kan han få ett utbrott! Ska börja plugga på idrott och projekt och företag hemma hos Pierre men det är inte alls mycket i projekt så det fixar jag. Lite värre med idrott, jag ska kunna muskler på latin och massa annat. Jag är sämst på sånt! Men lite glad är jag eftersom matte provet är flyttat tills på Fredag istället så kan plugga på det onsdag och torsdag, gjorde lite igår ju.

Har precis ätit nudlar och det var massa gott! Jag tycker att nudlar är lika gott som pizza
så jag kan ju ta det istället för pizza för jag är så himla ekonomisk haha.

På fredag ska jag till bahnhof med massa flickor. Det ska bli kul faktiskt! Har inte varit på bahnhof någon gång så får se hur det är. Har hört både bra och dåliga saker om stället så får väl fatta mig en egen uppfattning. Ska försöka att inte glömma 50 kronor till bussen till bahnhof också, måste ta med det imorgon för att köpa biljett!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0