måndag

Då var det måndag och skolan närmar sig som fan.
varför börjar man på en torsdag? kunde börjat om en vecka!
onödigt att gå två dagar i skolan och på torsdag går jag till fyra.

måste bara berätta att jag var på donken två gånger igår haha.
viljan gick igenom wiho. så jag åt och åt och åt upp allt!
typ första gången, brukar aldrig palla annars men nu gjorde jag.

jag och pierre vaknade inte från tolv idag, det är sen för mig.
så jag hinner inte med klockan idag! mah..

imorgon ska jag och mikaela in till caroline tror vi.
vi ska ringa hennes mamma sen idag och se så det går bra!
jag vill träffa henne nu, carro carro carro <3

jag och mikaela ska göra sån "modell för en dag" det ska bli fett kul!
ska göra det i mars, jag längtar redan. kommer bli så spännande och kul.
wiiiii!

Kommentarer
Postat av: Anonym

OHHHJA, jag skickar mejl till han sen, :)

2009-01-05 @ 14:58:25
URL: http://mikaelapatricia.blogg.se/
Postat av: Andrea

vi börjar en onsdag.. snyft

2009-01-05 @ 15:50:42
URL: http://andreajay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0