måndagskväll

Nu är det kväll igen dagarna bara springer iväg tycker jag!
Jag sitter hemma hos Pierre nu och vi kollar lite på tv och myser. Så jag är helt
avslappnad nu och mår ganska bra! inte ont i huvudet mer heller så det är bra.

Vid halv fem tiden dunkade huvudet så mycket så jag var tvungen till att lägga
mig i soffan och ta det lugnt och självklart så somnar jag! Men som tur var så kom
pappa hem halv sex från gymmet så jag vaknade av det, annars hade jag nog kunnat
sova fram till ungefär 20.00-21.00.. och då hade jag inte somnat lätt ikväll.

Jag och Pierre gick ner till pizzerian och åt för jag blev så sugen på det. Det var gott
och jag blev jätte mätt och det är jag fortfarande. Så det är väl bra!
Jag ska sova hos Pierre inatt eftersom vi börjar samtidigt imorgon. Så ikväll ska vi
bara ta det lugnt och när han kollar på prison break ska jag passa på att plugga lite till.
Vill iallafall få VG på detta handelsprovet också men tror inte jag får det för detta var lite
mer invecklat än det andra vi har haft.

Vi hade datakunskap idag och vi håller på med powerpoint. Jag tycker verkligen att det
är otroligt svårt och förstår inte alls mycket av det. Jag läser och läser men jag fattar
ingenting ändå. Men jag ska inte ge upp ännu!

Jag och Mikaela ska snart fylla i våra "believe" tatueringar igen eftersom min har tappat
ganska mycket färg och har små små hack på vissa ställen, så jag ska fixa till det.
Jag har hört at det gör mycket ondare att fylla i så jag är lite nervös över det..

Det blev ingen solning idag för det första skulle jag egentligen jobbat men gjorde inte
det för jag hade ju så ont i mitt huvud.. men får väl göra det snart för det behövs!

Träffade Nille innan idag också, satt och snackade med honom ett bra tag.
Ja, vi snacka väl inte om något speciellt mer än hans rapar om luktar bajs!
men det var kul som tusan att prata med honom.

Imorgon ska jag och Mikaela åka till min underbara Caroline. Ska bli så skönt att träffa
henne igen! caroline, jag tror på dig och du är sjukt stark. jag älskar dig snäckan!

<3

Kommentarer
Postat av: EN TJEJ I STORSTAN

Nej, Matilda Hammar ;)



/ En tjej i storstan

2009-01-13 @ 12:40:43
URL: http://entjejistorstan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0