musik

Tänkte skriva lite om vilka låtar jag gillar och vilka jag lyssnar på just nu..

Britney Spears - Womanizer. Tycker att låten är jätte bra och den jag lyssnat
på mest idag. Britney är så snygg i sitt röda hår i denna videon!

Pink - sober. Tycker den låten är så mysig! Och att hela hon är så snygg och
helt fantastisk och kör sen egen grej, tycker mycket bra om henne.

Manian - Welcom to the club. Jag tycker att det är en goodie festlåt! Den får
mig till att vilja dansa och ha massa med kul iallafall. Men inte så mycket för
tecno annars..

Lady gaga - pokerface. Jag har fastnat för den låten, tycker den blir bättre för
varje gång jag lyssnar på den. Men tycker inte alls att hon passar i den frisyren
Annars är hon snygg.

Dem fyra låtarna är starka för mig. så är det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0