onsdag

Sitter i skolan nu och har näthandel som jag inte förstår så mycket av..
Men hinner med det vi ska på lektionerna så lite duktig är jag väl!

På onsdagar brukar vi äta klockan 11.00 för att alla inte fick plats i datasalen innan för att vår klass var så stor men nu när så många går lärlingsutbildningen så har vi blivit färre i klassen. Så nu har vi näthandel från 10.20-11.30!
Så nu är jag hungrig och vill gå och äta men det kan jag inte för jag har 30 minuter kvar på denna lektionen..
Men jag är inte hungrig på skolans mat, jag gillar verkligen inte den! Den smakar ingenting och är helt kletig och allt.
Jag klagade även på maten när jag gick på central skolan men det skulle jag inte ha gjort.
Den var jätte god mot maten här i Klippan. BLÖ! dagens minus.

Jag, Maria, Evelina och Mikaela kanske ska in  till Caroline idag. hoppas hoppas hoppas!
Jag saknar dig så mycket gumman, vakna snälla.. jag behöver dig.

Kommentarer
Postat av: Anonym

svar:

MEN JENNIE BAJS, SKA JU DIT IMORGON DU

KAN FÖLJA MED DÅ? :D ANNARS KOMMER JAG BARA

HANDLA UPP ALLA PENGAR IDAG OCH DÅ BLIR SANDRA

SUUURIS MEN DET HADE VARIT GOTT MED DONKEN FAKTISKT ;)

2009-01-28 @ 11:22:35
Postat av: Anonym

2009-01-28 @ 11:22:53
URL: http://mariaakarlsson.blogg.se/
Postat av: susan & tyra

Hejsan!



Om du gillar att läsa bloggar får du gärna följa vår blogg och vårat liv , jag kan garantera ett litet leende innan du lämnar sidan :)

2009-01-28 @ 19:25:30
URL: http://tyrassusans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0