seg söndag

sovit hos min älskling inatt och då blev det en hel del bråk så var rätt sur hela kvällen igår.
Men på dagen åt jag och Pierre på pizzerian, tog en kebabtallrik med mild sås!
åt nästan upp allt vilket är helt chockande eftersom jag brukar bara orka äta halva typ.
men det var fett gott! och efter vi hade varit och ätit gick vi in till min mamma för pierre skulle
köpa kaffe till sin mamma.

När vi kom hem till Pierre så kollade vi lite på tv och sånt sen skicka min syrra om vi ville
med till donken, och det tackar man verkligen inte nej till. jag älskar donken.
vi åkte dit och jag var inte hungrig när vi kom dit, så jag köpte bara en mc flurry med diam!

Roni kom vid tio tiden och så sov han också hos pierre.
Nu ligger jag bara i pierres soffa och tar det lugnt.. ska hem sen vid fyra tiden tror jag.
för jag måste gå ut med min vovve och börja plugga på handelsprovet.
har prov på tisdag och vet inte riktigt vad det handlar om.. men det fixar jag!
läser igenom det idag och imorgon fettar jag in det i huvudet sen sitter det fint på tisdag.

Jag vill ha sommar nu för detta kalla vädret är ingen hitt. man kan ju inte göra något kul ute
för antingen snöar det eller så är det jätte kallt och halt ute, gillar inte detta.
Mycket bättre med sommar då händer det så mycket mer och man har mycket roligare.
och man blir brun när man solar, nu kan man bara sola solarium vilket kostar pengar!
egentligen behöver jag sola solarium men måste spara pengar till den 15 mars ;) haha
men lite kan jag nog använda. kanske solar imorgon om jag har tid och lust då..
Men jag har svårt för att bli brun, måste sola hur länge som helst för det och då bränner jag mig.
oj, vilka stora problem jag har..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0