tisdag

Skulle slutat 15.15 idag men eftersom många hade omprov i handel så fick vi sluta redan 13.30!
skönt som bara den. När jag kom till Perstorp följde Pierre med mig till "alma" för att jag skulle köpa en födelsedags present till min mamma för hon fyller år idag! Jag köpte en jätte fin aubergine färgad tröja. hoppas hon blev glad!
Det verkade som det iallafall.. Mamma ska göra semlor sen som jag ska äta, utan mandelmassa för det gillar jag inte.

Sitter och funderar på vad jag annars ska göra idag, har inte med mig turismen hem annars hade jag kunnat göra klart uppgiften till på torsdag, men jag har ju redan börjat skriva i skolan på datorn så vet inte riktigt hur jag ska göra.
Kanske går till persgården och solar i en halvtimme. Ska bara orka gå upp dit också kanske kan tigga till mig skjus om jag har tur. För det var riktigt längesen jag solade! Förstår inte att min mamma slängde solariet när vi var små.. hon gjorde det för ingen använde det då men nu hade man ju behövt det!

Har rätt mycket läxa denna veckan faktiskt för första gången! Till torsdag har jag turismarbete och handelsfrågorna ska vara klara och jag har en del kvar av dem. Sen till fredag har jag matteprov som jag MÅSTE plugga på imorgon även fast jag hatar matte och inte förstår ett skit. så jag måste verkligen plugga till det! Jag har också engelska glosor till på fredag och det är väl sådär 20 stycken, inte värst många men ändå. jag gillar inte det, läxa är tråkigt.


Kommentarer
Postat av: Mikaela

ja, och det är inte bara glosor ju..utan fett mycket mer, som om jag skulle få in de i min lilla hjärna, nej tror inte de va,

2009-01-20 @ 16:24:55
URL: http://mikaelapatricia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0