torra läppar

Jag har jätte torra läppar och det gör jätte ont.. svider som bara den!
ska bara orka gå och hämta lepsyl.

Just nu gör jag banan i ugnen med maraboo chocklad :)
mums, det ska bli jätte gott. längesen jag åt det förstår ni!
brukar göra det på sommaren i grillen.

Lovet har gått jätte snabbt, för snabbt. man hinner aldrig göra något!
men höjdpunkterna var att få träffa min carro, hon är så stark sååå.
och att få umgås med pierre och mikaela har varit bra :)

Carro, jag älskar dig och behöver dig så mycket. Fortsätt kämpa och
vara så stark som du är! dina framsteg är så braaaaa, vill att du ska vakna nuu..
men det får ta den tid det tar, bara du blir bra gummsi. jag saknar dig!
du & micke klarar detta tillsammans, ni är ju så kära <3
fortsätt kämpa baby, jag tänker på dig hela tiden.

Kommentarer
Postat av: Anonym

tacktacktacktack....bara bra vavavava ?

2009-01-07 @ 21:03:07
URL: http://mikaelapatricia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0