torsdag

Idag är det torsdag och det menas med att det är en lång dag i skolan. Jag gick ända till klockan 15.50!
enda dagen vi går länge också så det är väl skönt ändå att inte göra det fler dagar..
Men jag fick mitt nya schema idag som jag ska ha nu på vårterminen. Fick någon jävla teater?
som jag INTE har valt. Jag är helt säker! Så jag gick till freddy och säger till honom att jag inte vill ha det
och att jag inte tänker ha det. när jag väl står inne hos honom kommer två till från min klass som vill ändra.
så nu kan jag kanske inte ändra "för det blev för många som skulle ändra och alla fick kanske inte plats.."
störigt som fan. kommer inte gå till någon teater som jag inte har valt, aldrig.

carro, vill att du vaknar nu och mår bra och allt blir som det ska igen! Saknar dig så mycket gumman..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0