fredag

IDAG ÄR DET FREDAG. T-T-T-TASTY!
i skolan hade vi julrundan även idag och det var inte så roligt.  Jag orkade bara G idag också, fast jag hade sagt till mig själv att klara VG. men det finns väl bara i drömmarna! Kan inte förstå att jag tappat så mycket av min kondition så snabbt. Innan älskade jag att springa men nu är det bara jobbigt och anstängande.
får väl försöka ta tag i tränandet och göra något sportligt! Men det är bara kul om man har någon med sig som man kan träna med och det har jag ju inte någon.. så är det någon som är sugen på bli hunk on the beach 2009 så säg till!

Ikväll ska jag och Mikaela ta tåget till Åstorp där vi ska kolla på Sandra när hon spelar innebandy match! Mikaela ska ha en megafån och stå och heja i! Detta kommer bli den bästa hejarklacken någonsin ;) även fast vi bara är två stycken..
men det ska bli kul och hoppas nu dem vinner.

Pierre spelar in let's dance till mig medans jag är och kollar på matchen. Så efter jag varit där ska jag hem till pierre och kolla let's dance med honom och äta godis. och självklart mysa mysa mysa!


Kommentarer
Postat av: Nikki

åååh, jag vill också ha min kondis tillbaka! den suger..

2009-01-16 @ 17:30:56
URL: http://niikki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0