MAH

Nej, jag har så tråkigt så det går inte..
Snart går jag ut och går helt ensam i mörkret. okej, där ljög ja..
det kommer jag aldrig att våga. MEN JAG VILL HITTA PÅ NÅGOT DIRR!

Jag har fått en blåsa i munnen som gör så ont. jag hatar blåsor..
mah - vill bara ha bort den.

och jag vill att caroline ska vakna och må bra och slippa lida av detta..
hon klarar detta, jag känner det i mitt hjärta. men jag vill ha henne hos mig nu!
hon är en av mina bästa vänner, känns sjukt att inte kunna ringa och träffa henne
när jag vill.. men det är otroligt skönt att få träffa henne, hålla henne i handen, prata
med henne för jag vet att hon hör vad jag säger. och känna hon röra sig, det är underbart.
kan inte beskriva känslan, men ah. min och hennes vänskap växer till något bättre
hela tiden! jag vill att hon vaknar upp nu så jag kan berätta hur mycket jag älskar henne
och hur mycket jag tror på henne. hon är bäst.

Kommentarer
Postat av: Martin B-L!

She will be fine..

2009-01-02 @ 22:41:09
Postat av: Sebbe

caroline kmr snart tillbaka till oss! :D<3

2009-01-02 @ 22:48:43
Postat av: Anonym

Jennie, Carro klarar allt hon är bäst och klarar allting, <3

2009-01-02 @ 23:41:41
URL: http://mikaelapatricia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0