dagen

skolan till klockan fyra, inget speciellt med den. segt som fan för jag gick till klockan fyra..
men det var skönt att träffa evelina, sandra och maria igen för mikaela har jag träffat massa
men alltid kul att få träffa den lilla sötnosen också eftersom hon håller mitt humör uppe :)

Efter skolan så tvättade jag håret eftersom jag kände att det var äckligt som fan!
och redan nu känner jag att jag måste färga om det, det har blivit urtvättat dirr..
MEN jag har kommit överens med mig själv att jag inte ska färga det innan mars.
vilket är ett bra tag till! mitt hår behöver vila efter alla färgningar och skit.
  
vet inte om jag fortfarande ska ha det i rödaktigt eller färga det brunt.
vad tycker ni?

imorgon är det let's dance på tvn! Det ska jag och Mikaela se tillsammans och ha det mysigt.
eftersom blondinbella ska vara med och jag gillar inte henne så mycket, okej hon kan va fräck ibland.
men hon kan säga sjukt dumma kommentarer och verkar skämas för sin pojkvän, INTE BRA.
så vi ska försöka se henne göra så många tabbar som möjligt! vårt mål.

ska snart gå och sova, skolan imorgon igen ju.. Måste ställa in mig på det! gå upp tidigt och allt.
gillar inte det för jag tycker det är skönt att sova när man väl sover skönt. okej, det lät rätt logiskt?
men är faktiskt inte trött nu som jag brukar vara vid denna tiden.

CAROLINE, jag saknar dig så himla mycket nu men jag blir så glad över alla dina framsteg.
men vill att du ska vakna nu ju!! vill berätta allt för dig, har så mycket att säga till dig. tänker på
dig hela tiden, kan inte sluta en sekund.. men du ger mig kraft och hoppas vi ger dig massor!
så mycket som du behöver. Jag pratade med Nille innan och har en bra sak att säga till dig som
du kommer bli alldelse varm i hjärtat av! ska säga det till dig nästa gång jag kommer så du får
hålla dig ett litet tag till, hihi. Vet hur nyfiken du kan vara men du är så himla bra alltid, alltid.
du är envis och jätte stark, kom igen nu! jag behöver verkligen dig jätte mycket.
Forsätt vara du och vara såhär stark som du är, jag älskar dig <3



Kommentarer
Postat av: Alina

tack söt! :)

2009-01-08 @ 23:13:42
URL: http://emmiealina.blogg.se/
Postat av: Anonym

OH, jag håller ditt humör uppe, :)

och jag tycker du ska ha mörkt iaf, rödaktigt är fint, men inte för ljust, :D

bellabellabella ska trilla, :D

och carro kommer bli riktigt glad, :D hihi..hon är bäst och vi älskar henne och hon klarar detta, <3

2009-01-08 @ 23:13:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0