vänskap

mina tjejer, det är vi det ska vara! vi vet det <3

caroline,  du klarar detta. jag finns för dig
hela tiden, tänker på dig. dag som natt,
du är så stark och envis! vi har 11 års vänskap
tillsammans och så roligt alltid. kom igen!

Mikaela, du är mitt lyckopiller. när jag mår
som sämst vänder jag mig till dig och då
får du mig på bättre humör, jag älskar dig.

Maria, du och dina små söta kommentarer.
jag gillar dig skarpt, även fast vi inte kommit
så nära! men vi kan prata om allt tillsammans.

Sandra, du är helt galen. säger dem mest sjuka
sakerna och skrattar åt allt! jag gillar dig väldigt
mycket. hoppas du ger oss mer tid i framtiden :)

Evelina, varför har du inte bättre självförtroende?
du är så söt och snäll och sjunger som en gud.
jag finns för dig och lyssnar, det vet du om! <3


ni tjejer, ni har fått mig att bli snäll. haha! helt allvarligt jag kunde vara
riktigt dom i huvudet ibland men ni har ändrat mig till en bättre. ni
betyder väldigt mycket för mig, tack för ni finns där <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

hm..är du inte det lite ibland nu också då ? :/

2009-01-02 @ 23:47:33
URL: http://mikaelapatricia.blogg.se/
Postat av: mariaa

aw, sötplutt.

glad att jag har träffat dig jennie!

vi tjejer måste börja umgås ordentligt igen (v)

2009-01-03 @ 00:50:20
Postat av: Alina

Sjukt fin blogg!! :)

2009-01-03 @ 00:55:40
URL: http://emmiealina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0