bababa

TJA TJA! nu har jag och pierre precis kollat på en skräckfilm.
som sög så in i helvete.. så jag är lite besviken på det men
ändå. Just nu springer pierre runt i huset och pratar telefon
och han kan inte stå still i tio sekunder, det kan han aldrig
när han pratar telefon och det är ganska störande faktiskt..

Nu på mtv gå "the real life" som jag aldrig har sett innan.
handlar om ett gäng folk som inte träffats innan och nu bor
tillsammans och där händer det mesta, så det är kul! :)
men det sluta nu.. blaaaa, så nu börja musik.

snart ska vi köra och hämta fidde, peppe och filip ute i häljalt.
hoppas vi kör snart för jag börjar faktiskt bli trött. huuhuu
redan varit där två gånger. först lämna vi dem sen körde vi
tillbaka till perstorp och just när vi kommit hem typ så ringer
andre och frågar om pierre kan hämta honom så vi fick köra
dit igen och hämta honom. så nu ska vi dit igen, HURRAY!
snart kan jag ju vägenn utantill, eller det kan jag nog redan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0