badet

Idag vaknade jag vid elva tiden, för då gick frida upp!
Kollade ut och såg det var strålande väder så jag skrek
"idag ska vi steka!" och så blev det. Vi gick upp och åt
frukost på tarassen sen hem till frida och hämta hennes
bikini sen drog vi oss ner till ugglebadet där vi stekte hela
dagen. riktigt skönt att sola tittade fram idag så man kunde
ligga där och steka.  ganska mycket moln men när solen
väl var framme var det riktigt nice! ville ha pommes men
deras fritös var sönder så jag köpte en nachotallrik och
fyfan va starkt det var! var hett i hela jävla munnen, GAH.

Jag kom nyss hem och nu taggas det inför ikväll!
Mikaela kommer med tåget om en timme och sen blir
det syppe hos kusinen. hoppas det blir kul och en lyckad
kväll för det är vad jag vill ha idag! Bara mes mikaela som
håller på nu så hoppas hon kan bli normal snart igen.





fridis på vägen hem från badet. hon är satans brun!

Kommentarer
Postat av: Frida

amen jennie, vilka bilder^^ hahaha

2009-07-18 @ 15:05:27
URL: http://findusz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0