buh, trött.

sitter här och klockan tickar på. just nu är hon 00:25.
Undra varför man säger hon till en klocka? äh skit samma!
Pierre stannade till nio sen stack han hem igen. Han ska
jobba imorgon den stackaren, när det ska bli fint väder.
ÄNTLIGEN! så imorgon blir det nog stek som fan hoppas
jag på. fårse om någon jävel är med på det, hoppas.

Familjen wegner va här ikväll, eller ja alla utom andre.
Det är den familjen jag umgåts med mest som barn!
Jenny & andre spendera jag varje dag med som liten.
hittade på massor av skit som rymma iväg till den
"stora lekplatsen" som låg över en farlig väg och allt ;)
redan som barn var jag en riktigt hårding, inte lätt alltså.
dem gick hem för ett litet tag sen och nu sitter jag här
och ser snygg ut. Börjar även bli lite trött? inte bra.





så här snygg är jag nu dåva, min cam är så bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0