glitter

Nu har jag varit och jobbat. eller jobbat och jobbat.. vi blev klara
med att ta ner alla saker och fixa och dona på en timme så sen
var vi klara. vi skulle ta ner allt för att affären ska göras om nu.
Så när vi var klara med det så gick vi infinity och åt jävligt god mat!
för mig blev det kycklingfilé, pommes och tzatsiki, riktigt gott var det.
Jag blev super mätt och är det fortfarande. Kan nog inte ens äta godis
ikväll, så mätt är jag. och ännu bättre, det var gratis för glitter betala ;)
det var en trevlig kväll och tjejerna var jätte roliga! så nu känner jag
dem lite bättre också. trivs att jobba på glitter, det är mycket kul!

Jag kom nyss hem och precis när jag hoppa av tåget i perstorp började
det ös regna. Tänkte ringa josse och fråga om hon ville hämta mig på
stationen men jag kom på att min cykel var där.. så det var bara till att
börja cykla hem i regnet, när jag kom hem var jag BLÖT som fan och
på dåligt humör. för regn förstör fan sommaren och jag har jeans på
mig så dom är helt fuktiga nu. äckligt äckligt! så dom åker av snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0