god morgon!

Igårkväll blev det att jag och mikaela var ute och gick i det
sköna vädret. sent på kvällen frös vi fortfarande inte! vi åkte
med fimme och anton till donken för dom var hungriga och
jag hade inte med några pengar så det blev ingen mat för mig.
sen släppte dom av oss hos mikaela och vi somnade fort.

jag vaknade från och till fråns klockan sex imorse för det var
sjukligt varmt på mikaelas rum. Så vid halv tio stod jag inte ut
mer. Jag väckte mikaela så gick vi ner där nerre där det var
mycket svalare och skönare. Sen kom hennes mamma hem
och då åt vi frukost, ny bakade bullar MUMS! och så drack vi
jucie som var extra gott idag må jag säga. vet ine varför men
det smakade skit bra. Jag ska snart ta tåget hem och då ska
jag steka en massviss! vill få till den snygga solbrännan och få
bort mina vita streck som inte är snygga alls - mest ivägen.

Sen kommer även pierre och bobby och hälsar på mig en sväng.
tror vi steker vidare när dem kommer, tihi. för grabbarna vill säkert
också bli bruna och fina. för det är riktigt snyggt att vara bruuuuun.
Sen ikväll blir det en liten minipinglis träff. Jag, amanda, sandra
och mikaela ska antingen till kristianstad-dagarna eller så ska vi
se om vi blir sugna på fest. vi har inte bestämt oss ännu :)
fårse vart dagen tar oss, men kul ska vi ha iallafall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0