helt ändrade planer

PLANERNA BLEV HELT ÄNDRADE! emmie kom hit och jag
började fixa hennes hår och då visade jag min förlängning.
vi fick ett nytt ryck och ville sätta i det i mitt hår. så vi gick ner
till ica och köpte en brunhårfärg sen gick vi till frisören och
avboka tiden. sen hem till emmie och la i färgen i mitt hår!
Sen drog vi upp min förlängning och försökte få bort limmet
som satt kvar i fästet men det gick rent åt helvete. jävla hår..
SÅ ingen förlänging på mig inte. så imorgon blir det att åka
till helsingborg och köpa en ny förlängning, ganska så surt
för den förlängningen jag har hemma har jag bara använt
typ i två veckor, men limmet har förstört hela förlängningen..
Så ska ta med den och klaga lite imorgon, mad jennie (6)
sen måste jag även färga mitt hår en gång till. eftersom jag
hade blonda slingor så täcktes inte allt. så imorgon blir jag
lite mer brunett än vad jag är just nu! så bye bye blondin.

imorgon blir jag lång hårig, ganska fett! äntligen kan jag
fixa mitt hår som jag vill. eller inte än, men imorgon.
hoppas fan på att det blir lyckat!

senare ikväll gick jag, emmie och dessan hem till jennifer.
jag tunnade jennifers hår och träffade liam, han är så söt.
hoppas jennifer blev nöjd. om man vill va fin får man lida pin ;)

nu sitter jag bara hemma. pierre har inte kommit hem och är
inte helt säker på att han kommer hem imorgon heller, bajs..
jag saknar honom ju! så får väl stå ut i någon dag till iallafall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0