hemma från k-stad

Nu är jag hemma igen från kristianstad. Jag drog dit med amanda
och vi hade det jävligt trevligt tillsammans men själva stället var ganska
segt och det kryllade av fjortisar. Alla hade höga svarta klackskor, blondt
tupperat hår och en sleden förlängning som såg förjävlig ut. Även hade
dem kort kort på sig såklart och flera lager smink. uschja, inte lätt alltså.
Vi åt även på vårt älskade donken, ÄNTLIGEN fick jag donkenmat igen.
vi hade kul fast vi orkade inte stanna till ett som det var tänkt så vi
tog tåget hem vid elva. resan hem gick ganska fort må jag säga men
det var väl för vi alltid hittar på något att göra så tiden går snabbare.

Nu sitter jag här och är skit hungrig men vill inte laga mat.
Jag är helt ensam hemma och läste just sån hemskt kedjebrev
så lite rädd är jag allt. så jag sprang precis til dörren och låste
och tände lampan i köket för jag inte skulle vara lika rädd, tih.

Imorgon ska jag steka på kvidinge badet med mikaela och hennes
mamma. så imorgon blir det ingen sovmorgon för min del! Ska ställa
klockan på 9.15 för jag ska med tåget 10.42 till klippan där mikaela
möter mig och hennes mamma skjusar oss till kvidinge badet.
så imorgon blir det mer stek så man kan bättra på brännan! (Y)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0