hemma igen

Nu är jag hemma igen från kvidinge badet! Det var riktigt varmt ute
idag så det stekte som fan på oss. eftersom det var så varmt så blev
det många dopp i bassängen idag. Jag jobbar fortfarande på att få
bort mina vita sträck från min förra bikini, men det går inte så värst bra.
Det steker lite på mina armar ännu men jag hoppas verkligen inte att
jag har bränt dom. Jag hatar allt bränna mig, det gör så jävla ont att
klä på sig och sova då. Jag kan ligga i sängen och vända mig tusen
gånger innan jag somnar då. Dessutom har jag börjat att fjälla lite på
min rygg, jävla mög. ska smörja in den bättre så jag inte fjällar för det
är verkligen skit fult att fjälla. Jag vill bara bli perfekt brun och så ju! (Y)

Mamma, pappa och chicko har kommit hem från torekov nu. Så nu springer
mamma runt och fixar allting hon tyckt vi gör fel och vattnar alla blommor
igen fast vi gjorde det igårkväll. Kan inte vara lätt att vara mamma alltså..

ikväll vill jag och mikaela hitta på något kul för vi är sugna på det!
fårse om vi hittar något eller vad man ska göra. det är trotts allt lördag
så det borde finnas massviss med att göra tycker jag, eller?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0