hemma nu

Nu är jag hemma från mattsson. Kvällen blev väl inte så lyckad
som jag ville att den skulle bli, små gnabb som är helt jävla
onödiga kan förstöra en hel kväll. iallafall min kväll blev förstörd..
Men tur som fan att mikaela va där och höll mitt humör lite uppe.
Det kom sjukt mycket folk så där var en rejäl blandning av alla.
Fjortisar, pundare, gamlingar, störda, you name it! tur jag är
så jävla bra att jag inte tillhör någon av grupperna. eller störd
kanske jag är men det är iallafall på ett bra sätt, thi! :)

Nu sitter jag här och har ingenting att göra. Ingen rolig på msn
eller någonting, måste hålla mig vaken till halv två för då kanske
pierre kommer. om han inte kommer då så blir jag fan sur, för
då har jag suttit uppe i helt i onödan när jag kunde sovit skönt
i min älskade säng. men får väl hitta på något att göra så jag
inte sitter här och somnar. för det hade ju varit förjävligt..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0