HEMMA

Jag är hemma nu, pierre och bobby körde till väla så nu är
jag hemma. Vet inte alls vad jag ska göra idag och det suger!
Vädret suger och mitt hår suger och jag har smuts i ögat.
och även det suger, allt suger idag. BUHU! :(

ska fan fråga mamma om hon vill övningsköra med mig
eller om josse ska till stallet och om jag kan följa med.

imorgon vet jag iallafall vad jag ska göra. Då blir det väla
för hela slanten, ska fixa present till amanda. så sorry mandis
du får inte följa med mig och mickis! sen ska jag se om jag
hittar någon snygg tunika eller liknande som jag kan ha på
tisdag då det ska bli världens party för  amanda. sweet 17!

men idag, vad händer idag? det är frågan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0