hoppla pålle!

idag har jag umgåts med favorit pierre hela dagen! vi hade tänkt

oss att steka och sånt idag bara men vädret blev ju inte så bra som

vi ville. det åska ungefär hela dagen och regnade då och då, så det

blev inget stek alls. Istället följde vi med josse till stallet! eller ja, jag

tvingade med pierre dit haha. vi red på en söt häst, islandshäst som

var skit stor tyckte jag och hästen var även fet. haha! men det var kul,
jag följder nog med syster dit fler gånger. där fanns en jätte söt häst
som inte var så stor som hette madicken, den ville jag bara pussa på.

Sen åkte vi hem till mig och då duschade jag och gjorde vid mig lite.
sen gick vi hem till pierre och tog det lugnt! jag gjorde mat för ingen av
pierre och daniel vet hur man gör man och eftersom dom är hemma själv
blev det kris för dom, tur att kungen hoppar in och hjälper dem ;)
det blev pasta och köttfärssås, skit gott må jag säga. jag är mäster kock!
sen kollade vi på tv och tog det lugnt bara. jag kom hem för ungefär en
halv timme sen så nu sitter jag här och har det skönt. spelar bra musik
och har myskläder på mig. synd att det är så jävla varmt i mitt rum bara.

imorgon blir det stek med mikaela!





det är hästen jag red idag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0