hos mikaela

Nu sitter jag hos mikaela och har precis ätit god mat som hennes
mamma hade lagat, så nu är jag mätt också - helt perfekt!
vi kom hem från kvidinge badet vid sex tiden och där stekte vi hela
dagen. hade min nya bikini som funkade bra men ska aldrig ha
banden uppe vid halsen igen, fått den fulaste brännan av allt nu.
men men, thats life. sen hade såna skit små blåsor på ryggen?
men dem är borta igen nu. tror det blev så får solkrämen kokade.
det var ganska läskigt måste jag säga, men ja! vi bada och hade
det bra. så lite brunare blev man allt!

snart ska jag låna mikaelas dusch sen får vi se vad vi gör ikväll.
vi ska ut och gå är bestämt och mikaela ville nog träffa sin lover
en sväng! ha det bra allihopa. för nu ska jag duscha (H)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0