hos pierre

Nu är jag hemma från väla och bosatt mig hos pierre ikväll!
På väla hitta vi den perfekta presenten till vår buse amanda så
hoppas hon blir glad och gillar det hon får av oss, alltså mig&mickis.
Till mig själv hittade jag lite smått och gott, eller ja typ. Jag köpte en
gul bh från hm, en rosa klänning & ett svart långt linne från gina,
två nya nagellack från cubus. så det var bra och billigt, bäst så :)

bra att jag hittade den klänningen så det blir den som jag har på
mig imorgon på amandas party! Ska vara hos henne redan klockan
två så det är till att gå upp i tid för hinna allt man ska! sen vet jag inte
vad jag vill göra med mitt hår? vill inte ha det helt vanligt, liksom
amanda fyller år EN gång om året och denna dagen ska man vara
snygg på. men inte snyggare än amanda, för det är hennes dag ;)

Nu är jag hos pierre iallafall! har precis ätit nudlar, i love it!
Det är godare än pizza tycker jag. Nu ska vi starta en film som
pierre sa skulle vara bra. så uppdaterar sen och säger vad jag
tycker. vet inte ens vad filmen heter, men men hörs sen puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0