igårkväll

Igår drog jag och sandra med pierre och andre till donken!
Jag köpte en cheeseburgare och en glass, även en jucie till
pierre bara för jag är så snäll. Sen när vi kom till perstorp så
bad jag pierre att köra utanför carro för se om hon var ute i
sin alltan och det var hon!! så jag och sandra hoppade ur bilen
och gick in och hälsade på den snygging. hon mådde bra och
va glad! så det var skit kul att träffa henne. Vi stannade till kvart
i tio sen gick vi utanför amanda och prata med henne. För
amanda har äntligen kommit hem igen, TACK OCH LOV! :)
sen kom pierre och hämta oss och skjusade hem oss til mig.
snäll som lilla pierre är, tack för skjusen igen! tih.

När vi kom hem till mig så åt vi räkor som fan! riktigt gott är det.
Sen startade vi en film som var läskig så vi kollade nästan på
hela utan slutet för då blev vi för rädda och stängde av den.
mesar som vi är ibland, men oftast är vi biffar. iallafall jag..

 
jag & carrobarro, så söta så :)


haha, hon visste hur det gick till iallafall, schhysst (;

Kommentarer
Postat av: Anonym

synd om henne, men hon är så himla stark det är inte många som säkert hade klarat det hon har gjort.

2009-07-20 @ 13:23:46
Postat av: sandra

jag är fan mer biff än dig ;)

2009-07-20 @ 23:37:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0