irriterad

Pierre körde nyss utan mig. för han sa att en till kunde åka med
tillbaka när han visste jag skulle med honom, eftersom han umgås
med mig ikväll. men nej, han tänkte ju inte så och slängde in en till
i bilen så nu sitter jag här helt ensam hemma hos honom?
Kul ju, NEJ. irriterad, AAHJA! funderar fan på att gå hem..
ofta man gör så? nej det tycker jag fan inte att man gör.

Jag vill att amanda ska vara hemma så jag har någon att prata
med dygnet runt, nu när hon är borta från perstorp i några dagar
finns det ingen superamanda i närheten och jag får klara mig själv..
Alla bara lämnar mig, PUHU! nej men.. AH, jag är så bra ändå.

Hrm, vad kan jag mer skriva? jo imorgon är det söndag och jag
har inte bestämt något jag ska göra så om någon är sugen på att
hitta på något är det bara att höra av sig till lilla mig!

ska snart beställa tid för slinga håret igen, så jag blir lite blondare
och lite snyggare. vad tycker vi om det, mycket bra jajajaja.
jag svarar på mina egna frågor för då får jag bäst svar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0