jävla data

Min dator är sönder, helt jävla värdelös. ska sparka på den..
När man startar den står det typ något om någon jävla skiva
för något har gått i sönder och mög. så den bara startas och
det står sen stängs den av igen.. VAFAN! om mina bilder eller
något försvinner så vet jag inte vad jag gör liksom allt är på den.
så bäst för alla att dom får rätt på skitet annars får jag utbrott!

Så nu sitter jag på datorn i källaren där jag ALDRIG sitter.
här är ganska mycket att kolla på, massa gamla bilder på mig
och mina vänner. gammal musik man hade glömt bort och sånt.











jag har varit snygg alltid, eller hur?

Kommentarer
Postat av: sophie

fin blogg:)

2009-07-22 @ 16:20:14
URL: http://partalitegranna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0