kvällen

Jag hittade något att göra, som tur är! Annars hade jag
suttit hemma och ruttnat och tyckt så himla synd om mig själv.
Så snäll som pierre är skjusa han mig till stationen men det
är nog bara nu första månaden han kör mig runt sen vill han
nog ha pengar, det är nog bara för det är extra kul nu! haha
men han skjusade mig till stationen där jag mötte upp frida.
Vi gick hem till henne och hon åt räkor som jag blev så sjukt
sugen på! så jag ringde mamma och bad henne ta upp räkor
till mig. Vi gick hem till mig och snackade skit och kollade lite
bilder. träffar inte frida så ofta så det blir mycket snack när vi
väl ses! alltid lika trevligt. för vi har inte samma umgänge eller
något så vi får dra historier från början för att förstå varandra.

Jag åt nyss räkor och det var jätte gott måste jag säga.
har tagit upp ännu fler som ska frysa upp tills imorgon då
jag ska ha dom på min frukost macka! lyxfrukost ska det bli.
Frida gick nyss hem och nu sitter jag här och äter godis, nyttig.

Jag har blivit av med min trådlösa hemtelefon? jag hittar inte den
någonstans. så när jag ska ringa någon får jag gå till köket och
stå där som ett fån! för mamma och pappas var visst död så den
står på laddning. men det är störigt att inte hitta min egen, AH..



så här snygga var vi när vi skulle på utklädningsfest, EMOS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0