kvällen

Frida kom till mig tidigt och vi gjorde tacos och det smakade
gott! precis som det brukar göra. tacos är ju ändå nyttigt om
man tänker efter. grönsaker och kött? så det blev perfekt.
Vi segade oss igenom hela dagen. kollade bara tv och
tog det jätte lugnt så lugnt så frida faktiskt somnade ett tag.
vädret var ju inte det bästa så det blev inget stek idag heller.

Lite senare gick vi hem till frida där vi fixade till oss och gjorde
oss snygga.  Pierre kom dit i sin snygga bil och hälsa på mig
en sväng! så det var kul att få träffa den godingen en sväng :)
Sen vid sju tiden körde pierre oss till kvidinge, alltså mig och
frida. Ribban mötte upp oss efter ett tag och då gick vi hem till
honom och kollade på tv. sen visade han oss runt i kvidinge
city! WIHO. blev rätt stolt över perstorp när man jämnför med
kvidinge, då har perstorp ändå en hel del att bjuda sig med.
Träffade även robin, det var ett tag sen! han umgicks med
andré så snackade med honom lite också. trevligt :)

Vi tog bussen till klippan 23.10 och fick sitta och vänta i klippan
på tåget i 45 minuter! det var ganska kallt om man säger så.
Tiden gick ganska sakta och vi hade inget att göra men vi stod
ut ändå. När vi kom till perstorp åkte klackskorna av direkt!
Både jag och frida hade ont i våra tår så vi gick barfota på alla
stenar och allt hela vägen hem till mig, som ändå är en bra bit.
det gjorde också ont men på ett helt annat sätt. Det svider av
mina skor och det är ännu jobbigare så gå på stenar fick bli
valet ikväll! Men vi kom hem tillslut och då åkte smyckena
och byxorna av direkt. jävla korv byxor, sitter hur tight som helst.
Men det är nice så man får väl stå ut, herregud vad jag klagar.

Just nu ligger frida och sover skönt i min säng där jag också
ska få plats. men hon tar upp hela sängen just nu men det blir
det ändring på när kungen kommer och puttar in henne i väggen.
Men jag är inte trött ännu så frida kan få sova skönt och bra en
stund till. jag är jävligt snäll av mig trotts allt! sov så gott :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0