kvällen

Pierre kom och hämta mig i ösregnet vid halv sex tiden och då
drog vi hem till honom. vi satt oss framför tvn där jag somnade
skönt ett tag! brukar vara på dåligt humör när jag vaknar mitt på
dagen men inte ikväll inte, jag var glad direkt! Så det var väl bra.
Vi åt god kvällsmat och började kolla på en film som pierre sa
va skit bra som jag tyckte var ganska seg! men smaken är som
baken. och tur va väl det, tänk va tråkigt om alla tyckt likadant.

Josse kom och hämta mig vid nio tiden tror jag och då körde
hon mig till amanda. Vi gick ut och gick en runda sen hem till
mig! här vi satt och lyssnade på michael jackson och hade vår
egen lilla minnesstund tycker jag nästan. eftersom amanda
har blivit så påläst om honom nu. haha! hon drog igen vid elva
tiden men slipper inte henne så länge för hon kommer till mig
imorgon vid två tiden. men det ska bli kul! vi ska äta och fixa oss
tillsammans sen ska vi hem till mikaela och ha lite party! sen
sover vi hos mikaela. vi ska ha så kul brudar, så kul så :)

Klockan är ett och josse och sickan ska starta en film nu. Funderar
på att sätta mig och kolla med dom eller jag ska sitta här vid datorn
och dryga ut min natt? svårt val. Blir nog film nu en stund sen datorn
igen. ja, det låter skit bra! först ska jag ringa pierre och säga godnatt.



Detta är amanda och hennes lillebror alfred - mina nästkusiner!
det bästa inom min släkt är den familjen, den är underbar.

Kommentarer
Postat av: MJ:s största fan numer 1! i älskar him

det ser ut som om någon har bajsat ut mig

2009-07-11 @ 01:03:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0