lite duktig

När jag nu dragit ut på hela dagen och inte gjort ett skit så
fick jag mig ett ryck att göra pannacotta. så det gjorde jag!
vanlig pannacotta med blåbär, riktigt gott blev det! men jag
orkade bara äta halva för den va förstor för mig så jag har
till imorgon med. lite smart är jag ändå förstår ni :)

Sen vid halv elva skickade frida och fråga om jag ville ut och
gå med henne och det är väl klart jag ville det. snackade lite
skit och hade det trevligt, och något vettigt gjorde jag ju ändå.
Och när vi går i parken så kollar vi på scenen och där står lite
stolar här och var, det såg jätte läskigt ut nu när det var mörkt
så vi blev lite rädda och skrämde upp oss då och sen går vi
några steg till så drar jag frida i armen, hon bara nej skärp dig.
så säger jag att där ligger någon där framme och kryper så ser
hon också det. Så blev vi skit rädda och vände och sprang så in
i helvete! Har nog inte sprungit så mycket på hela sommarlovet.
men det var en fullis gubbe, men ändå. Det var jätte läskigt..


Nu är jag hemma igen och sitter fortfarande på den andra datorn
för min har inte blivit fixad ännu. så jag sitter i min spökkällare helt
själv, eller jag och min godispåse.. tröst äter för jag inte ska bli rädd.
Sa precis godnatt till pierre, han är i mjölby och jobbar så han skulle
redan gå och sova. Saknar ju lilla pjärran nu, buhu..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0