måndag igen

veckorna springer iväg, dem kan göra det när jag går i skolan
men INTE när jag har sommarlov. Men iallafall nu är det måndag
igen och idag ska jag umgås med min favorit amanda! Just nu
är hon och röntgar sin mun, hoppas det går bra. Sen ska vi leka
när hon kommer hem, wi! vet inte vad vi ska göra men något
kul blir det väl. som alltid, jag och hon har alltid något att göra.

Mamma, pappa och chicko åkte till torekov idag igen. så nu
är jag och josse ensamma hemma åter igen! ganska skönt
för då gör vi precis som vi vill och man behöver inte gå ut med
hunden någon gång för han är med dom i torekov. Men ganska
tråkigt också för ingen att prata med när man går här hemma.

Ikväll är det rix fm i kristianstad och jag sitter och funderar på om
man ska dra dit eller inte. Eftersom jag ville till båstad när dem
var där men det är imorgon kväll och då ska jag jobba.
så fårse om det blir kristianstad ikväll eller jag skiter i det!

Ja, man sitter även och funderar på om man ska skicka in till
kissies bff! hade ju varit ganska kul för jag tycker hon är grym.
och det hade varit en rolig grej! HAHA :D vad säger ni?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0