mysdag

idag har det blivit en mysdag med flickorna, satt perfekt!
Jag kom hem från pierre vid halv två då jag hade hämtat upp
mikaela på stationen. Vi gick hem till mig och prata med
amanda sen bestämde vi att vi skulle träffas på ica och köpa
mat som vi skulle grilla. blev fjärillskotletter och potatissallad
för mig och amanda. mikaela var tråkigt och tog korv med bröd!
Vi gick hem till amanda och slog oss ner på hennes alltan.
satt där i flera timmar och bara prata och åt god mat, jätte skönt.
solen stekte på oss och vi hade det super bra! vid halv sju
följde vi mikaela till stationen då hon skulle åka hem. sen fick
jag och amanda den smarta iden att cykla till donken i örkelljunga
för vi älskar donken så mycket men nej, det blev inte så för jag och
amanda är för lata. istället handla vi godis och glass på ica och
drog hem till mig och åt det. satt och segade oss framför datorn
och snackade massvis med skit.

hon gick för en stund sen och nu sitter jag här helt själv i min ensamhet.
eller där ljög jag! men mamma och pappa ligger och sover. ikväll blir det
att ta det lugnt framför datorn och äta godis, så nyttig som jag är!

imorgon ska det bli fint väder har jag hört och för att inte få falska
förhoppningar så kollade jag upp det själv, mellan 25-30 grader!
fyfan va härligt. så jag hoppas det är sant och det blir stek för hela
slanten. om jag hittar någon att steka med, men det fixar vi nog.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0