onsdag!

Pierre ringde och väckte mig för en kvart sen och han berättade
en rolig grej! han klarade del ett av två. vad säger jag inte men
det kanske kommer fram snart, thi. grattis grattis gubben! :D

Det är meningen att jag och amanda ska äta frukost och allt
tillsammans idag men jag känner på mig att hon inte kommer
vakna nu utan sova vidare och det inte blir någon frukost ihop.
Så dår får jag väl äta frukost i min ensamhet eller så skiter jag
i det bara. Får hoppas på hon vaknar så jag får mat i magen ;)

Idag ska jag umgås med amanda. vi har inte riktigt bestämt vad
vi ska göra än. fårse vart dagen tar oss! efter fyra kanske jag ska
åka med josse och sickan till torekov och grilla. Träffa mamma
och pappa lite, om det nu blir av.

Imorgon skulle jag egentligen börja jobba 09.30 men ska inte
börja fråns 15.00 så det tackar jag för! sovmorgon yiho!

den 20 juli ska jag och amanda åka till skopunkten för amanda
har sett ett par skor hon måste ha och jag ska fixa ett par skor
jag också. jag vill ha någon fina och höga så får se om det är
några som faller mig i smaken, får fan hoppas på det nu! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0