planerat!

Nu har jag planerat min dag och den blir säkert nice.
Sandra kommer med tåget kvart över fyra och vi ska nog ta
det lugnt. bara snacka och ha det bra, kanske åker någonstans
så vi inte ruttnar här i perstorp även kallas - råtthålan eller vafan
dom säger. men vi gillar det, råttor kan ju vara ganska söta.
nej jag bara skoja, för råttor har så jävla äcklig läskig svans.

Jag övningskörde innan och det gick väl ganska bra!
Jag körde ut till min moster lena och hälsade på med mamma.
sen körde jag milarundan, första gången jag körde i 70 (h)
till och med lite över bara för jag är så busig!

men en sak va lite klantigt. min moster bor i en liten backe där
man ska köra ut så körde jag upp där och skulle köra ut så bara
backa hela bilen för den stod där i backen och jag visste inte vad
jag skulle göra så jag gasa på som fan och höll nere kopplingen
tror jag och då skrek hjulen som fan! HAHAH, jag skratta och
mamma med men hon var samtidigt helt stissig men jag kom
därifrån och det gick bra! så sen blir jag king of the road.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0