restaurang

Nu har jag varit i helsingborg och ätit på restaurang med mamma
och pappa. Pierre orkade inte följa med så det blev bara vi! jag åt
en buffe. Förrätt va en skit god fast stark soppa sen huvudrätt va
mongolisk buffe, love it. åt två gånger och var super mätt. till
efterrätt var det friterand banan med glass, riktigt jälva gott!!

när jag ätit det var jag så mätt så jag knappt kunde gå.
Min mage stod ut som fan och jag mådde inte alls bra..
vi slängde in oss på tåget och där fick min mage vila så
har inte så ont nu mer men är fortfarande sjukt mätt!

sitter hemma hos pierre nu, vi ska snart ner till byn och hyra
en film. ikväll blir det att bara ta det lugnt och må bra! :)
det kan också vara skönt ju, eller hur?

förresten, jag har fått frida till att börja blogga! ganska stolt
över mig själv. kolla in hennes om ni känner för det,
findusz.blogg.se        <- hon är snygg!!     höhöhö.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0