skit snack

Jag är trött på allt skit snack som finns här, speciellt i perstorp.
Här kan man nog höra det sjukaste skitsnacket som blir värsta
värsta och alla tror på det! Men vissa förstår inte att man kan ha
vänner. Dem tror att man måste tycka om någon för att umgås
med dem och hitta på det om det nu skulle vara så. För mycket
fritid och för lite i hjärnan och det går ihop. Sen blir jag besviken
och arg på folket som tror på allt. dom är inte kloka dem heller?
Jag har vilka vänner jag vill och jag blir inte kär i mina vänner.
hur mycket ni än önskar att ni kan hitta på saker så blir det inte
verklighet. Nejfyfan, jävla myttare det finns överallt. I Perstorp
finns dom överallt, kvittar vad det gäller. det är bara att hanskas
med även fast men bara vill få bort det. så är det att bo här och
så är det när folk inte litar på än fast dem säger det. Det gör
mig så jävla besviken, att man inte menar det man säger..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0