sorry

FÖRLÅT! för jag inte skrev någonting igår men hade fan inte tid..
mamma väckte mig vid nio och då körde vi till ullared. Jag, mamma
och pappa. Jag hittade mest smått och gott, ingen tröja alls. så det
blev små saker som ansiktsmask och smink! Men det var trevligt.
eller jag hittade en plånbok och en väska, mycket nice. och när vi
skulle gå ut från ullared så stannade en 3 gubbe mig och jag fick
en ny mobil! alltid bra. så nu slipper jag min tegelsten och denna
är dessutom rosa, bättre kan det inte bli ju?

Sen efter ullared åkte vi till farmor och åt god mat där. thea & clara,
mina kusiner var också där. så jag spelade kort och roa mig med dem!
sen vid 9 tiden kom pierre och hämta mig för han hade kommit hem
från mjölby. så vi åkte hem till han och tog det lugnt sen sov jag där :)

Idag vaknade jag vid tio och då hade jennifer precis skickat och frågat
om jag ville ut och gå. och det ville jag! så pierre skjusade hem mig och
sen fixa jag lite med min nya mobil, har nytt nummer för alla som undrar.
sen begav jag mig ut med jennifer och hennes son liam, så jävla söt!
vi gick en ganska bra runda så nu har man fått motion också ;)


Ikväll kanske jag bara ska ta det lugnt med pierre eller ska jag till
helsingborg med mikaela! fårse vad det blir, blir nog bra i vilket fall som
helst. för jag är bra och dom är bra, så det blir ju skit skit bra då ju?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0