uppe med tuppen

uppe med tuppen, igen! Frida den morgonpigga jävlen
ringde hem till mig och väckte mig vid 09.40. hon sa att
hon var sugen på tacos och om jag ville göra det med
henne! så det är ju bara till att ställa upp. Hon kommer
snart hit så det lär väl bli min frukost också, haha.

Vet inte om det blir stek idag, ska hålla koll på vädret
och se om molnen försvinner lite, för det hade varit nice.
Men det hoppas jag det gör, för jag vill STEKA!!!! :D

idag åker amanda till lilla edet och stannar där i några
dagar. jag kommer sakna henne, för henne träffar jag
nästan dagligen annars. och så sticker hon sådär poff!
inte alls kul. men får väl längta till hon kommer hem
istället för sitta och klaga ;) höhö! eller vad tycker ni?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0