volbeat

idag är jag i en volbeat dag. det enda jag har lyssnat på idag
och jag gillar det! dem är faktiskt jävligt bra måste jag säga.

Jag vaknade för ett tag sen och gick och åt frukost med josse.
sen kolla jag lite på tv och nu sitter jag här, lite smått irriterad.
vet inte varför riktigt men jag är det iallafall, det suger!

Idag ska jag ta tåget till hässleholm 14.14 för jag börjar som
sagt att jobba klockan 15.00! ska bli kul men vet inte hur länge
jag kommer jobba för vi ska sätta upp hela affären igen nu
efter dem har renoverat och gjort det snyggt som fan.
men dem trodde det tog ganska lång tid så man får ju se!


Kommentarer
Postat av: JENNIE

sv: så lite så:)



fin blogg btw. jag älskar också volbeat, så himla bra:D



hoppas du får en fin kväll!



kram

2009-07-12 @ 17:36:54
URL: http://mrsjenni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0