bahnhof

Ikväll blir det bahnhof med massor av flickor!
ska bli jävligt kul ska ni veta va :)

sitter hemma hos frida nu och har precis fixat mig.
Så nu väntar jag på henne och tills vi ska gå till stationen!
hoppas bara att det inte regnar när vi ska gå dit för då blir
allt bajs och det vill vi ju såklart inte. för ikväll ska vi ha kul!

Inatt sov jag hos frida! vi åt chips och drack cola och hade
det mysigt. Vi gick även till statiol ganska sent för att frida
skulle köpa en jävla glass? hon är inte klok! Men vi hade

som tur var inte långt att gå. sen somnade vi gott och upp
tidigt imorse för att frida skulle med till min skola! hon fick
sommarlov igår och ändå går hon frivilligt med mig till min
skola idag, det är väl ändå för gulligt ;)

JA, och oj va lång skoldag man hade idag då! började 09.40
och gick till 10.30 typ sen var min skoldag över! För matten
och engelskan var inställd och jag hade glömt gymansik-kläder.
så ingen mer lektion för min del! så tåget hem vid elva var väl
lagom en sån här fredag? då gick vi hem till frida och åt kyckling,
pommes och tzatsiki. MUMS! sen segade vi oss genom dagen
och nu är vi här och ska snart gå till stationen - PARTY.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0