caroline!

Glömde ju skriva om igår! Sandra och Mikaela kom hem till mig
vid halv tre tiden och skrämde mig som fan. Dom knacka på dörren
och jag skuttade glatt dit för att öppna men när jag kommer fram
har dom öppnat dörren utan jag har hört det och jag hoppar upp i
luften och skriker för dom skrämmer mig för dom står inne i mitt hus?
fan inte lätt att se ut som dom två alltså! HAHA, skämt åt sidan.

Men vi gick hem till Caroline och fikade där fram tills klockan fem ungefär
sen ville vi ut och gå för det var ju väldigt fint väder. så vi tog på oss jackan
och skorna och gled runt i byn med caroline! Träffade inga märkvärdiga
men en del fick man ju hälsa på ändå och carro tyckte det var kul att
komma ut och umgås med oss tjejer. Sen gick vi hem till caroline igen!

Efter vi hade varit hos caroline gick jag, mikaela och sandra till netto och
jag köpte en fet chipspåse och en två liters cola! sen gick jag och lämnade
av pinglorna på stationen för dom skulle åka hem och då kom amanda och
hennes vän therese och snacka med mig i sådär 20 minuter. vi kom inte fram
till något vettigt mer än en del skratt och lite skvaller! men det var mycket trevligt.

Sen gick jag hem till Pierre och vi kollade på tv och en film hela kvällen! Tog det
bara lugnt och åt gott alltså. Chipsen tog verkligen inte slut, är hur mycket som helst
kvar så det har man ju till nästa gång också. haha, känns som jag kommer bli fet
om jag inte börjar tänka på vad jag äter. Men vafan, man ska äta gott och må bra ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0