fredagskväll!

Kom nyss hem från roni igen, var inte så sugen på att dricka idag
så jag gick hem ganska tidigt nu när dom skulle vidare till chris.
Men men iallafall, när jag kom hem från mikaela idag åt jag lite 
snabbt med josse och sickan för jag hann inte äta frukost hos mickis!
för josse ringde och väckte mig och sa att hon var i klippan och kunde
köra mig hem nu. så det blev till att slänga sig upp från sängen och dra
direkt. sorry mickis, men vi har hela sommarlovet på oss ;) haha!
sen har jag väl inte gjort så mycket mer idag. bara varit hemma och
tagit det lugnt. Sen blev det kväll och jag hjälpte mamma med maten
det blev oxfile, klyftpotatis, grönsaker och kantarellsås! MUMS.
efter det fixade jag till mig lite för jag hade gått och lökat mig hela dagen
sen kom pierre  hit och hämtade mig vid sju tiden sen följde jag med
hem till roni. Där satt vi och drack lite, eller ja.. jag öppnade en cider
som jag drack halva av för jag var ju inte på humör för det idag!
Jag är trött och vill bara vara hemma och mysa. Så nu när dem skulle
gå så gick jag hem och nu sitter jag här och myser. Bytade just om
till joggingbyxor och ett linne. så ikväll blir det hemma kväll! :)

glömt att säga att igår köpte pappa en ny tv. så nu är vi lika tuffa som
er andra och har en platt-tv! så skönt att slippa den lilla nu för denna
är ju ganska mycket större om man säger så! haha, jag gillar det.

yes men då har man ju sommarlov. jag kollar ut genom fönstret och
ser regnet regna ner som fan! Kul ju? nej, inte det minsta. Det är nu
jag behöver det jag har längtat efter, sommarkänsla. värme och kort
korta kläder, haha! nej men.. om det hade varit fint väder just nu hade
man kunnat sitta ute och grillat ett gäng och haft det väldigt mysigt men
nu går det inte för detta vädret suger som fan. jag gillar inte detta alls!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0