gårdagen!

Igår så blev det mycket på en dag. Jag gick hem till pierre och där
tog vi bara det lugnt, pierre sprang runt och fixade saker och jag låg
i soffan med daniel och daniel och kollade tv. Sen när klockan närmade
sig fyra så gick jag och pierre hem til mig! Jag började fixa mig och letade
upp kläder som jag kunde ha på mig på kvällen. Blev jeans tights och mitt
cupcakes linne. Sen gick pierre hem till roni och jag, sickan och josse gick
hem till Victor! Han hade 20-års fest så ett stort grattis till honom för han
fyller faktiskt år idag, grattis. Kunde inte vara där så länge för jag skulle med
tåget till åstorp vid åtta tiden, men den stunden jag var där så hade jag kul!

Sen gick tåget till åstorp och jag hoppade på helt själv för amanda var inte
säker på att hon skulle med, men mikaela hoppade på i klippan så jag åkte
ju inte hela resan själv. Sen gick vi hem till sandra där alla hennes åstorp
flickor var. Amanda kom med nästa tåg så hon var ockås med på kvällen.
Det var trevligt och vi hade massviss med kul! Jag, sandra, Mikaela,
amanda och Erika startade ett bloggparti så vi har speciella namn nu (H)
haha! vi är kungar, lätt vi är. sen bar det av till torpadagarna där det var jätte
mycket folk och kul som tusan. fick ta hand om mikaela ett tag men det var
kul det också. pinglan är inte riktigt frisk alltid förstår ni ;) Pierre va också
där såg jag lite senare så honom fick man också träffa på kvällen!
Sen sov jag hemma hos sandra och vi somnade ganska fort när vi väl
hade gått och lagt oss. skit skönt att sova, jag älskar det.

Idag väckte erika oss klockan tio och hon sa att hon kom till sandra halv
elva så vi flög upp då och åt frukost. Min mage reagerade nog på att jag
åt frukost för det har jag inte gjort på några dagar så jag fick ont i magen
men det gick över ganska fort igen. Men erika kom och vi gick ut i åstorp
på marknaden som var. och det var sjukt varmt i luften så jag ville bara
gå i skuggan hela tiden för jag hade ju inte shorts eller något med mig
så där gick jag runt i mina jeanstights! Sen tog jag tåget hem vid tolv
och nu sitter jag här. ska snart bege mig hem till pierre där vi ska steka
och bada i hans pool. ska bli skönt för det är riktigt varmt ute! Klockan
åtta ikväll skulle det var 23 grader i luften och en stor sol stod på väder-
kartan. Så ja, dagen kommer bli het! så nu ska jag gå och steka vidare.
tror att mitt soleksem håller på att försvinna, ÄNTLIGEN! och jag hoppas
verkligen inte att det kommer fram nu igen när jag ska lägga mig och
steka i solen för då blir jag sur och arg igen. jag vill inte vara prickig ju :(

men men, vi hörs sen! CIAO.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0